Если не сложно, то можно про механику дизеля уточнить? Уж очень мне нравится такой вариант с двумя баками...))))
друг прислал файл.
Toyota Land Cruiser Prado VX 3.0L T/diesel
D4-D
Length x width-height- 4760x1885x1845 mm
7 seats, 5 doors
5 Speed Manual Transmission
Multi Terrain ABS+BA
Vehicle Stability control+TRC
4 wheel drive, 173 H.P., Engine 1KD-FTV
EBD (electronic brake distribution)
Fuel tank 87 Lit
Radio, /CD Changer 6 cd
Driver’s Dual Air bag, knee and side airbag
Passenger Front and side airbag
Certain Airbags front,rear &3rd.row
Outside Rear view heated mirror retractable
Halogen Headlamp
Cruise Control, cold Area Package
Single Auto Air conditioner
FR & RR Fog Lamps
Urethane Steering wheel
Bluetooth
Immobilizer
Multi terrain back monitor w/ camera
Parking sensors FR&RR
Headlamp Cleaner
headlamp levelling
Side steps
Rear window defogger & wiper
Alloy wheels with 265/60/R18 tyres
Roof rails
Seat upholstery: Fabric
Power widows, power door lock
Cool box
Warranty: 3 years or 100,000 KM
whichever comes first
мда, впервые вижу, чтобы механика была дороже автомата. цена на механику получается на удивление не гуманной. 2.146.000. эта комплектация стоит в салоне на 8000 с небольшим дороже автомата.. интересно, с чего бы, разницы-то почти нет между ними, кроме коробки. во всяком случае, не на 250штук.
информацию просил перепроверить, сами удивляемся, но такие данные высылают оттуда.